ingin buat yang terbaek <3

Monday, July 30, 2012

MENDIAM :'(

masih tersenyum bile terluka :)
S A L A M   S A Y A N G    B U A T   A W A K :))
 
 Morning semua :)) bangun pagi dengan kesedihan . pagi-2 bangun terus tengok phone menanti mesej . call me back pown jadi la . tp . . tade satu msej dari die . lama ku menuggu . makin menunggu . makin ku menanti . makin rase diri ini keseorangan . awak , mengapa saya rase saya nie dah ta berguna untuk awak . saya nie ta penah paham awak kan . maaf awak :( sumpah awak saye rindu awak sangat-2 . sangat merindui awak . awakkk .. nak nages :'( awak , jgn biarkan saya keseorangan . saya amat memerlukan awak .
 
Sedih→Merajuk →Off phone →Rindu → On balik →Tgk dia Pujuk ke tak →Ada msj →Senyum →Buka msj→ HotlinkGift →maxis →letak fon →menunggu→rase nak baling je iphone nie
 
 
AWAK , walaupun saye tahu yang saya banyak lukakan hati
awak atau menyakitkan diri awak . saye tetap rase bersalah dengan ape yang saya buat dekat awak . saya mohon maaf sayang . kerana kehadiran saya dalam hidup awak . membuat awak rase menyampah . mybe awak dah rase ta suka mengenali saya . kan ? mesti awak menyesal kenal dengan saya kan . ? kankan ? saya dah banyak lukakan hati awak . walaupun hati saya dah byk kali terluka kerana awak. saya mampu menyimpan kan nye . sorokkan semua kesedihan & kesakitan . janji awak ta terluka kerana saya . saya ta mampu beri kebahagian dekat awak . AMAT MERINDUIMU <3

#H A N Y A   A K U  C I N T A  K A U   S E O R A N G #

No comments: