ingin buat yang terbaek <3

Monday, July 30, 2012

ape salah saye sayang :)

awak , ape salah saye sayang . knpe smua nie ape yg saya buat smua nye salah dipandangan awak . ape saye buat . :( hari ini banyak benda yg berlaku . banyak benda yg buat aku bersedih . tp dengan ape yg berlaku hari ini . akan aku terime dengan rela . terima kasih ya allah . yg engkau telah memberi kesabaran dan ketabahan hati aku . ape yg engkau beri aku dugaan , kesakitan , yang aku rase sekarang nie . :( sayang . . kenape diri saya merase keseorangan . kenape saya rase tak adenye awak disisi saya . saya amat merasekan yg awak dah pergi jauh dari saya . tolong jgan tinggalkan saye . tolong jangan biarkan saya . tolong la awak . :( awak , amat menyakitkan kerane di biar .


 zue , kau sedar lah zue , yang engkau tu ta sebaek orang laen . yang engkau berhak duduk seorang diri . engkau mmg patut dibiarkan . zue , engkau mmg patut merasakan semua kesakitan . walau macam mane sekali pun engkau kene terime . zue berfikirlah , ade org ke nak jage engkau . ade ke org nk kene sayang engkau . ade ke org nak ubati kau . ta ada zue . ta ada . (!) engkau kene terime semua nie zue .

amirul mukmin , izin kan aku memengang tangan mu dan memohon maaf . atas semua kesilapan yang aku buat . sekira nye hari ini di takdirkan ku pergi dahulu . aku terlalu menyanyangimu lebih dari segalanye . menchentaimu dengan seadanye . aku menerime mu dgn rela hati . sepenoh hati saya . maafkan aku jika terkasar bahase tersilap kata . aku amat merindui mu sayang . saat-2 mengenang kan kenangan-2 yg amat indah yang telah kite cipta . antara engkau dan aku . terima kasih telah memberi kebahagian dalam hidup zue . terima kasih menerima zue dgn seadanye .

amat MERINDUI MU ~~

No comments: