ingin buat yang terbaek <3

Tuesday, July 31, 2012

S E L A M A T M A L A M :)

Assalamualaikum . . selamat malam kepada semua pembaca hari  ini . berserta dengan doa yang ikhlas buat anda semua .

selasa 31 july 2012
untuk memujuk hatinye , yang tibe-2 merajuk dengan aku .lalu aku datang ke rumah nye untuk memujuk die agar tidak merajuk dgn aku . dngan memulakan perkataan . -RINDU-
MACAM-2 BORAK DENGAN KAU KAN SAYANG . pikir mase yg akan dtg laa . pikir sama ade kite ade jodoh ke tade . macam-2 kite pikir . bile tade jodoh soh cari laki laen . yang kaya . yg hot . ade kereta . jgn yg cubby-2 . jgn yg rempit-2 . yg boleh jage saya .awak ,awk , cuma awak jelah yg perfect bagi saya . hanya awak je lah yg boleh jge saya .saya takan cari yg laen . tok gantikan awak . kecuali hanya kawan awak.

hari ini saye selekeh je .jmpe awak . sampai sye terasa la jugak . awak cakap 
` awak , laen kali jumpe saye tu lawa-2 la ` sye tahu saya ta lawa yg awak fikir . dari situ saye leh nampak . awak terima sye dgn seadanye atau pun tidak . saya tahu saya selekeh . dressup pon ta seberapa . mcm org kampung .setiap kali jmpe awak . mesti ade je yg takene dari pandangan awak dekat saye . ade je awak akan cakap . pasal pakaian saye . saya terima awak ape yg awak akan cakap . saya ta kesah . sebab saya tahu . saya tasempurna yg awak nak . saya ta kesah sama ade awk , nak terima saya atau pun ta .

awak , awak, saya bosan . saya rase bored gile skrang nieh . mane awak nieh . lame saya tunggu awak . kenape off hnset . saya kol atin . atin kte awk naek crv . sye kol abg kai tnye awak mne . awak kte nk topup . beteri low . saya tggu lame sgt . last-2 saya kene marah balik . berjam saya tggu . tp awak ta kesah dgn ape yg sye buat . :( berape lame sye tggu . awak buat ta kesah je . :( semua asyik nak salah saye je . ok . saya mengalah dgn awak . salah saya . awak ta salah . tu yg awk nk dgr sye ckap kan . :( 

salam buat semua . sampai sini saje . ta tahan nk nages :`( bye . gudnite semua .

saya merindui awak sayang . i love you AMIRUL MUKMIN B. DON SHAHIDAN 

No comments: